You´ll be the prince and I´ll be the princess..

I sängen
Drömmande
Taylor Swift, Love story


Hej hej alla! 


Så var det måndag igen. En helt ny vecka.

Man kan känna att hösten är här, och jag kan bara tala för mig själv när jag säger att jag tycker att det är skönt. Jag är ingen sommarmänniska. Allt det här med värmen och att det är ljust hela nätterna. Jag tycker inte om det. Däremot älskar jag hösten.
Jag älskar att känna att det börjar bli kallare, så att man kan börja använda sina sjalar och mössor. Jag älskar att det börjar bli mörkare ute. Jag älskar att kunna se stjärnorna och månen under kvällarna och nätterna. Och jag älskar alla serier som alltid börjar när hösten är här.

Jag vet att det är ett par dagar sedan jag satte mig ner vid datorn för att skriva här på bloggen. Men om jag ska vara ärlig så har jag inte ens tänkt på att blogga någonting alls på hela helgen. Jag tycker inte om att känna mig tvingad till att göra saker, även om det är något så frivilligt som att blogga. Så jag bestämde mig helt enkelt för att ta en bloggpaus under helgen och slog det helt ur tankarna.

Men ni har inte missat någonting ändå. Ja, inget roligt som är värt att berätta om i alla fall. Har ägnat en dag eller två till att börja storstäda mitt sovrum. Juste börja. Har inte hunnit så långt ännu, men det ser redan mycket trevligare ut.

Sen har jag ägnat mycket av min tid åt att skriva. Skriva på min bok. Känns dock inte som att jag har kommit speciellt mycket längre sedan sist jag skrev. Förstår inte varför..



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,