Som pesten..

Under täcket med laptoppen i famnen.
Lite seg i hjärnan, men annars glad.
Taylor Swift, Love story.


Hey people!

Dagen har varit någonting av det segaste jag någonsin varit med om. Trots att den varit så kort. Fick nästan en chock när jag vaknade i morse, eller ja i morse för mig, och insåg att klockan var HALV FYRA! Ja det är sant, klockan stod på 15.36 när jag kollade första gången.

Innan jag fortsätter så måste jag bara få gnälla lite! Jag är inte alls lika glad som jag var när jag började skriva på det här inlägget. Jag har ingen vidare lust att börja dra upp allting igen, men ni som hängt med i svängarna tidigare vet vad jag menar när jag säger att EP känner sig bråksjuk igen. Och när EP känner sig bråksjuk så skriver hon oftast till mig och är otrevlig. Och med mitt humör är det inte en bra sak, för då blir jag världens bitch! För jag klarar inte av när någon låter sitt dåliga humör gå ut över mig. Och jag tycker inte heller om superbitchar som henne. Och då slutar det oftast med ett lång gräl på msn där vi spyr galla över varandra. Men den här gången bad jag henne att studsa åt helvete och sluta slösa på min värdefulla tid.
Och jag som just hade lyckats förtränga allt som har med den människan att göra. Jag hade blockerat henne på msn och sen tagit bort henne. För flera månader sedan. Men jag antar att blockeringen inte funkar om man sedan tar bort personen i frågan från msn. För tydligen så kan hon ju trackasera mig ändå.
Men i vilket fall som helst så avskyr jag männskan som pesten och tänker inte låta henne förstöra min kväll. Jag tycker dock jäkligt synd om henne. Hon har inte förändrats ett dugg. Och det är def. inte en bra sak. Jag tänkte att hon kanske hade förrändrats när hon bad om ursäkt och allt sånt. Men det verkar som att jag hade fel.

Nu har jag fått lätta på hjärtat ordentligt. Har inte alls lika mycket ångest som för en kvart sedan. Tror att jag ska kunna sova lugnt utan att känna paniken komma krypandes.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,