What can i say, what can i do, this is who i am and i´m hurting you.

Hängandes över datorn, halvsovandes. 
Trött, seg och lite grinig.
Dead by april, What can I say

Hej hej alla!

Jag känner mig så trött just nu. Både fysiskt och psykiskt. Jag har inte alls sovit bra dom senaste dagarna. Det har inte blivit mer än nån ynka timme, och dessutom har det blivit under dagarna. Har gått och lagt mig när normalt folk stiger upp för att gå till jobbet och vaknat nån gång efter 3. Det låter inte alls bra, inte ens i mina egna öron. Eller ögon för den delen.
Och jag har inte ens någon vettig anledning att skylla på. Som att jag är rädd för att sova på grund av alla hemska mardrömmar. Eller att jag inte alls kan sova. För jag tror att jag skulle kunna sova om jag försökte, och inga mardrömmar har jag heller. För när jag väl lägger mig ner för att sova är jag så slut att jag inte orkar drömma alls.
Jag tror mer på att det har blivit en vana. En ovana.

Det har inte hänt mycket alls under dom senaste dagarna. Har ingenting roligt att skryta om. Ingenting alls att berätta om. Har knappt lämnat huset. Inte nu för att regnet och kylan lockar mig det minsta. Så jag håller mig hellre inne.

Jag har faktiskt kikat en film i förrgår. Män som hatar kvinnor. Hade höga förväntningar på den. Jag älskar böckerna, och har läst dom ett x antal gånger. Och jag kan inte säga mer än att den var mycket bättre än jag någonsin hade kunnat förvänta mig. För det första så var den precis som boken, skådespelarna gjorde ett sjukt bra jobb och jag älskar den!
Jag längtar tills jag får se nästa film i serien, tills dess får jag nöja mig med böckerna. Inte för att jag gnäller.

Har haft stora problem med min datorn dom senaste dagarna. Större delen av tiden när jag försöker gå in på internet så ser jag bara en massa html koder. Jätteroligt. Verkligen.

EP har inte gett upp sina försök att irritera mig ännu heller. Men jag gör mitt bästa att försöka ignorera henne. Jag skäms för hennes skull. Vet inte exakt hur gammal hon är, men jag har fått för mig att hon fyller 17 någon gång i år. Jag kan bara inte förstå hur en 17 åring kan bete sig som hon gör..


Nu hade jag tänkt försöka sova. Känner mig faktiskt riktigt trött. Kanske läser jag mig till sömns. Vad ska jag läsa? Flickan som lekte med elden kanske? Eller någon Nora Roberts bok? Håller även på med Twilight, än en gång.

Men nu, borsta tänderna.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,