I will write you a song.

Home. 
Glad och inspirerad.
Plain white T´s, Write you a song.

Hej hej allihopa. Igen.


Men dra på trissor! Vad är det som har hänt med mig? Två inlägg, på en och samma dag? Jag kom faktiskt just att tänka på att det är länge sedan jag skrev mer än ett inlägg per dag. Och jag saknar den gamla goda tiden då jag hade inspiration till att skriva flera inlägg om egentligen ingenting. Det var länge sedan, och jag skrev nog mer än vad som var bra för mig själv. Och alla andra för den delen. Dom inläggen innehåller mest bara en massa skit. Och om jag ska vara ärlig tycker jag inte alls om att titta tillbaka på dom inläggen. Det är en av anledningarna till att jag bytte blogg.

Dagen, lördag den 22 augusti 2009, har varit si sådär, den började ju inte direkt nå vidare. Och jag har dessutom lidigt av ångest och en krypande panik-känsla större delen av dagen. Men nu under kvällen har mitt humör blivit mycket bättre. Jag skulle inte vilja säga att det är på topp. Men det är inte i botten i alla fall. Och mitt hår är inte längre lika platt som det var innan. Tacka gud för volymtången!

Egentligen skulle vi ha åkt en sväng till Alvin och Lova tidigare idag. Jag har inte fått träffa gullungarna på över en hel månad, och dom hade fortfarande inte fått sina presenter som jag köpte i London. Men det blev inte av. Måste vi dra upp anledningen till det?
Men i vilket fall som helst så tittade Ante förbi för att låna filmer och då tog han med sig barnen. Så jag fick träffa dom i alla fall och dom fick sina presenter.

Sen nu på kvällen har jag ägnat flera timmar åt att baka. Chocolat chip cookies. Dom vart riktigt goda. Fast inte lika goda som förra gången. Dom var ganska starka och jag misstänker att det var chokladen. Dom hade inte den vanliga mörka blockchokladen så jag fick ta en med extra mycket kakao. Men ja ja. Så kan det gå.

Just nu ligger jag och slöar framför datorn. Som vanligt. Väntar på att Scary movie 2 ska börja. ^^ Så första filmen förra veckan och då tänke jag att det är lika bra att kolla den andra nu då när den ändå går på tvn. Och dessutom finns det inte så mycket annat att kolla på i kväll.


Förresten så har jag sån lust att börja skriva på en annan bok. En helt annan, som skiljer sig från den jag skriver just nu. Jag tänker regnbågar, pysslingar, Irland, feer och Peter Pan. På Nathalies sätt. Jag har en sån inspirations kick just nu men jag vill inte riktigt fortsätta på min andra bok. Inte just nu.




Sanna

Okej, det var jäkla dyrt :) Har själv varit seg på att svara på kommentarer nu, har varit borta i 2 veckor så :)



Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,