Välkommen till min nya blogg.

Hej alla!


Jag vet vad ni tänker! En ny blogg igen! Ger hon sig aldrig? Jag vet egentligen inte varför jag bestämde mig för att skapa en helt ny blogg, för jag går ju ändå alltid tillbaka till den gamla när jag lessnar. Men jag kände att jag behövde en förändring. Förändringar är bra. Under dom här senaste veckorna, månaderna rättare sagt har min blogg inte innehållit något annat än en massa strunt. Jag har inte haft någon inspiration alls, så därför har jag undvikit bloggen. Vilket har gjort att jag kände mig tvingad till att skriva. Och när jag väl lyckades logga in och skriva ett inlägg blev det bara tråkiga, korta inlägg, med endast ett par ord. Och såna inlägg är inte roliga att läsa. Såna inlägg är inte roliga att skriva.


Men jag hoppas att det här bloggbytet ska bli en possitiv förändring. Som ni ser så har jag tagit med mig min gamla blogglayout, så det kommer fortfarande att kännas som samma gamla vanliga blogg. Den enda skillnaden är egentligen att alla dom gamla inläggen inte har fått följa med. Vilket var precis det jag ville. Det hade kanske varit lättare att radera alla dom gamla inläggen och fortsätta skriva som vanligt på den gamla bloggen. Men det vill jag inte. För då känns det som att jag har slösat bort ett helt år av mitt liv på ingenting. Och det gör mig faktiskt lite deppig.




mommo

snar hittar jsg dig inte mer, som du byter å drar;) kram


2009-08-12
Nat

mommo, du får hänga med i svängarna lite :P


2009-08-12
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,