We got no worries in the world.

Framför datorn. Uppenbarligen. Ofrivilligt dock.
Helt okej, med tanke på att jag är så uttråkad så att jag håller på att dö.
McFLY, No worries.


Hej hej alla, & god kväll.


Okej, jag håller, bokstavligt talat, på att DÖ av uttråkning här framför datorn. Okej, kanske inte bokstavligt talat. Jag har nog inte en enda gång hört talas om någon som har dött av uttråkning. Och jag tänker inte bli den första heller.

Dagen har varit lång. Jag vaknade någon gång efter klockan nio. Ja ni läste rätt. Tre små bokstäver som bildar ordet nio. Jag förstår inte ens själv hur det gick till, men när jag vaknade kände jag mig totalt utvilad och pigg. Kanske var det de jag behövde? En hel natts sömn. Gud vet att jag inte har sovit många timmar den senaste veckan, och det är datorns fel.

Klev dock inte upp någon gång förren efter ett. Eller kanske tolv. Kollade inte så noga på klockan. Låg dock framför tvn ett par timmar innan datorn åkte på.

Förflyttade mig till datorrummet och photoshop klockan två, för att bli kvar där i massor av timmar. Hade en liten inspirations kick och kände för att göra en helt ny blogglayout. Mest för att den jag hade innan var så jäkla smal och det hade börjat gå mig på nerverna, för jag kunde inte ens ladda upp en normalstor bild utan att hälften av bilden försvann. Det mesta av kodningen är den samma, har egentligen bara bytt ut headern och bakgrunden. Vad tycker ni? Den är inte riktigt klar ännu dock. Blev inte klar förren tio i nio. Det blir många timmar att sitta vid photoshop. I sträck. Fast för att vara ärlig så pausade jag någon gång vi sex, sju när vi fick finbesök. Viggo the monkey boy. Lika söt som alltid.

Klockan nio i kväll började en film på femman. Den sista av fyra som är baserad på en bok av Nora Roberts. Som ni kanske, eller kanske inte vet, är Nora Roberts en av mina absoluta favoritförfattare. Vi får se om jag orkar skriva en filmrecension, annars får det räcka med att säga att jag tyckte den var rätt hyfsat bra.

Nu ligger jag faktiskt och småkollar Mad Men. Brukar småkolla på den varje söndag. Dock hänger jag inte riktigt med i vad den handlar om..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,