Awesome.

AWESOME! I år tycker jag verkligen att rätt person vann Idol! Han förtjänade det verkligen. Jag kommer då def. att köpa albumen när dom kommer ut!


Karin

sv: ja, det är grymt bra. tycker jag dåe. synd bara att det bara är tre säsonger. de försökte med en fjärde. men det blev inte så. nu försöker de på en film. men det ser inte ut som det blir något... :/



erik. :D:D <3

Mariam

mwhahaha jag har en ny blogg och jag har fixat med allt sj haha gick bara in på blogskins! ska ändra om headern bara. men e stolt, har liksom lyckas fixa in tag board och lite länkar!!!! det trodde du inte att jag var va, när det gäller sånt va. alltså smart va:D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,