December 13.

Tjingeling alla. & glad lucia & tredje advent på er. Eller hur man nu säger. Jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator från pappa. Tydligen har han inte ens börjat titta på den ännu. & jag börjar bli riktigt RIKTIGT frustrerad. Okej, där ljög jag. Jag har varit riktigt frustrerad i en vecka nu. Jag vill bara ha tillbaka min dator, & jag vet att det inte tar så lång tid att installera windows på den. Sist tog det bara en kväll, & då kraschade den till & med. Så hur lång tid kan det då ta om han lyckas installera den utan att krascha den? Jag ser bara inte poängen med att vänta så länge med att installera den, för han måste ju ändå göra det förr eller senare. & jag skulle uppskatta om han gjorde det förr hellre än senare.




M

mwhahaha

jag vill dock ändra om i min header. tips, tips, tips tips? pls!


2009-12-13
vendela

Oj så fin blogg! Men jag har en liten fråga som jag skulle vara glad om du ville berätta för mig. Hur gör du alla dessa figurer runt komentarerna? Jättecoolt och sött! :love:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,