December 17.

Good evening all. Det är torsdag idag & exakt en vecka kvar till julafton. Har precis kommit innanför ytterdörren efter att ha tagit ut doggsarna på deras kvällspromenad. Just nu sitter jag vid köksbordet & kollar det sista avsnittet av Criminal minds för den här säsongen. Förra avsnittet var superduperbra & jag var nästan säker på att det var det sista avsnittet, så jag vart positivt överraskad när jag slog upp tablån tidigare under kvällen!

Idag har det inte hänt speciellt mycket alls, har mest legat i sängen & läst New moon. Den är lika omöjlig att lägga ifrån sig nu som när jag läste den första gången för flera år sedan. Trots att jag har läst den minst 10 gånger. Precis som jag gjort med resten av böckerna i serien. Dock tror jag nästan att New moon är min favorit.

Nu ska jag fortsätta kolla mina serier & sedan läsa en stund innan jag ska försöka ta en tidig kväll.




Karin

sv: båda är riktigt fina.



haha, jasså? ;)

Neha

Jag ser på det nu=)

Ellie

sv: Ja, då har man ju lite att göra på lovet också. :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,