So I told you with a smile, Its all about you

Jag är uttråkad. Jag är riktigt uttråkad & känner mig helt otålig. & jag vet inte vad jag ska ta mig till. Dom senaste dagarna har jag fått så himla mycket inspiration till att skriva & ideerna har bara rasat över mig. Det är så himla typiskt att jag inte ska ha någon dator just då. Det känns som att jag kommer att bli galen om jag inte får skriva snart. Men det finns inte så mycket jag kan göra. Om han har bestämt sig för att han inte tänker börja med min jäkla dator så kommer han inte att göra det heller. Visst skulle jag ju kunna börja skriva för hand, för att sen skriva in det på datorn men jag vill inte det. Det känns bara så himla onödigt. Men som sagt var så har jag en sån himla inspirationskick just nu & vill bara skriva, skriva, skriva. Nu, nu, nu! Aaaaah!




Anonym

lungt ;p jag tänkte faktisk på nåt färglatt..men ska nog byta bakrund också, har bara den här sålänge:) ugh, jag behöver din inspiration nathalite:D haha du får typ ringa mig på mob så kan vi inspirera varandra xD


2009-12-13
Karin

sv: ja, mcfly brukar få mig på bättre humör när jag är smått deprimerad... ;D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,