Times like these we´ll never forget

tjingeling i vintermörkret. jag har ännu inte fått tillbaka min dator från pappa, & man kan ju alltid undra över vad fasiken han sysslar med där borta som är så viktigt att han inte kan ägna 3 timmar åt att fixa igång den. jag känner mig en aningen frustrerad nu när jag vet att den är där borta, lagad & behöver endast bli installerad innan jag kan änvända den. det är värre än själva väntan på att få den lagad. & jag som hade tänk få in mina reviews till tidningen innan alla tar julledigt, trots att dom ska vara inne någon gång i början av januari. men jag tycker om att ha allting klart lite innan det egentligen ska vara klart. men det lär ju inte hända.

mamma lyckades få ledigt från jobbet på julafton. egentligen skulle hon ha jobbat hela förmiddagen för att sedan vara ledig på eftermiddagen/ kvällen. & då hade vi missat julfirandet med resten av släkten, då dom ska fira någon gång på förmiddagen. vilket inte hade varit så roligt då vi alltid firar jul med släkten! det är ingen jul utan släkten. eller kalle anka! eller chokladaskar! ja, ni förstår poängen.

förresten så lyckades vi få tag på tre biljetter till new moon den femtonde december. & inte var det allt för dåliga platser heller. så nu är jag överlycklig.


jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden & göra om allting en gång till.




Karin

sv. ingen aning. kanske det. jag lånade en annans. hon sa att alla fick göra det. & det såg bra ut på hennes. hjälp när du har fått tillbaka din dator?

Carro

Ska ni också på New Moon den 15:e. Tusan va ni härmar oss i allt. :) Tre biljetter? Vem mer ska med? Gissar på dig, Angelica men vem är den tredje?

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,