Friday / 2009.12.04

tjingeling alla finfina. jag är på bra humör idag. fick en underbar överraskning tidigare idag när pappa kom för att hämta med sig lillebror hem till sig. och med sig hade han, håll i er nu (!) min dator. den är såklart efterlängtad. men jag tror inte att ni kan förstå hur mycket jag har längtat efter den! nu måste pappa bara installera om den. visserligen var den redan färdig installerad när jag fick tillbaka den, men det var linux och jag avsky linux. vilket egentligen inte kommer som en överraskning då det inte ens finns ett ordentligt msn när man använder sig av det programmet. och eftersom msn är det viktigaste så tvingar jag nu alltså pappa att installera windows ännu en gång. antagligen får jag vänta ett par dagar innan jag får tillbaka min älskling, men jag har redan väntat i 6 veckor så ett par dagar hit och dit gör inte så mycket. 


jag har haft en himla trevlig och mysig fredagskväll måste jag säga. vi har precis kommit innanför ytterdörren. eller rättare sagt vi har nästan precis kommit innanför ytterdörren. vi har varit hemma i ca en timme, har suttit framför datorn och försökt få ihop ett litet inlägg ända sedan dess och sedan har jag surfat runt på olika internetshoppar och beställt julklappar åt mig själv.
tidigare under kvällen var vi ner till kuorra (vet fasiken inte hur det stavas) för att gå på bröllop. det var morbror david och jenny som gifte sig. och bröllopet var fint och både jenny och david var tjusiga och jag fick en tår eller två i ögonvrån. dock var jag inte så förtjust i prästen som började ge sina åsikter om äktenskap med två personer av samma kön. det kan jag inte förstå, och jag var inte den enda som reagerade på det. men men.

nu ska jag fortsätta kolla idol. hoppas tove och erik går vidare till finalen nästa vecka. tove är ju som sagt var min favorit och jag gillar inte calle alls.


You Me At Six › Gossip




Neha

Hehe och jag som vill ha linux på min bärbara:P

Vet hur det känns. Var utan i ca 8 månader..=(

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,