Friday.

morning morning. not good morning though. vaknade med en sån hemsk migrän tidigt i morse. vad kan klockan ha varit? 7? 8? är inte säker. låg vaken till någon gång efter 10 och tyckte synd om mig själv, sen smög jag ner för att hämta en hel karta med alvedon. hade tyvärr inga migräntabletter hemma. tryckte i mig två stycken, och ytterligare två efter någon timme, men dom hjälpte ju förstås inte. så jag började inte må bättre förren efter att jag spytt upp allt det jag åt i går. trevligt. vet inte om jag kommer att kunna äta en enda choklad till i hela mitt liv.
och efter det lyckades jag faktiskt somna. och orkade mig inte upp förren alldeles nyss.




Karin

sv; okej, då gör jag det :D

nej, erik ska vinna. första gången min favorit kommer till finalen. han ska inte komma tvåa. får ha telefonen i högst hugg.



det låter synd om dig, krya på dig?

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,