Home is where the heart is

tjingeling allihopa. jag har suttit större delen av kvällen framför datorn och gått igenom alla mina londonfoton. och det är inte lite. jag kan inte fatta att det redan har gått ett helt halvår sedan jag var där, det känns inte som det. i remember it like it was yesterday.


jag skäms över att säga att jag inte har börjat med min julklappsshopping ännu. har inte köpt en enda julklapp om man inte räknar dom jag beställde hem åt mig själv. och dom är ju faktiskt inte från mig själv. dock har jag ju inte speciellt många klappar att köpa eftersom vi tydligen inte köper åt släkten i år. så det är egentligen bara 2 julklappar. en till linus och en till christoffer. men det är ju dom två som är allra svårast att köpa till eftersom dom vägrar att säga vad dom vill ha. vad köper man till två pojkar på 12 och 13 år? åt linus funderar jag faktiskt på att köpa antingen en dvdbox eller ett presentkort från cdon till en dvdbox. det är det enda jag vet att han verkligen vill ha. han klickar hem ett x antal tvserie-boxar varenda månad. och sen har jag ju mina små älsklingsskruttar. ja doggsarna då, men dom får då nöja sig med ett ben var.
 


home is where the heart is




Helén

Hoppas killarna inte läser din blogg ;)



Gissar att snön kommit till kära Kiruna? Här i Skåne är det barmark.



Ha gott

Helén


2009-12-10
Neha

Jag tycker det är jätte svårt i allmänhet att köpa julklappar

Nathalie

Helen, det tror jag inte att dom gör! ;P



Ja nu har snön äntligen kommit. det tog lång tid i år. trodde att det skulle bli en jul utan snö.. trist trist :-s

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,