Some people live, some people die.

Heyhey. Jag har suttit här i över en halvtimme & väntat på att Supernatural ska börja, men det gjorde den aldrig. Så jag fick gå hela vägen ner för att logga in på mammas dator så att jag skulle kunna kolla tablån på kanal 5. & tydligen har dom skjutit fram det till halv tolv istället för halv elva. Så gick det ju med att gå & lägga mig tidigare i kväll. Men det finns ju inte så mycket att göra åt det.

På tisdag skulle jag egentligen ha haft ett möte med syon på skolan, men jag har varken lust eller ork att gå på det där jäkla mötet så jag fick mamma att avboka det. Ser egentligen inte poängen med att ha dessa möten när jag inte ens går i skolan längre, men jag antar att det är så det funkar om man ska få några pengar genom att praktisera. Däremot har vi nyss haft ett möte, tre veckor sen så jag tycker att det är lite för tidigt för ännu ett möte. Så det här mötet får vänta till någon gång efter jul. Dock är jag ju lite nyfiken på vad han har att säga om att studera utomlands. Jag vet att man kan få studielån till studier, resa & boendet men jag vet inte riktigt vad som gäller. & det var det han skulle kolla upp till detta mötet.

På tisdag är det bio i alla fall. New moon. Behöver jag tillägga att jag verkligen ser fram emot det? Jag har hört av många att den är ännu bättre än Twilight så jag har höga förhoppningar. Vi får se om det var värt 80 spänn eller inte. I´ll let you know.

Har precis lagt Smalte the tax så jag ska väl också börja dra mig uppåt mot sängen. Hinner borsta tänderna innan Supernatural börjar & sen efter serien är det bara att sova..




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,