The light is dancing in your eyes, your sweet eyes.

Good morning all. Idag är det den 14de december, vilket betyder att det endast är 10 dagar kvar till julafton. Eller är det 9 dagar? Har fortfarande inte kommit fram till om man räknar med just den dagen.. & lite över 2 veckor kvar av år 2009. Vars tar tiden vägen? Det är just det här som ger mig sån ångest! Att det har gått ett helt år, 50 veckor, nästan 400 dagar & man har ännu inte tagit tag i allt det där man lovade sig själv att ta tag i. Nyårslöfterna är sedan länge bortglömda & man är fortfarande på samma plats i livet som man var förra året. Ni förstår vars jag försöker komma med det här? Nyårslöften & höga förhoppningar på det nya året är bara bortkastad tid. För det blir aldrig som man hade tänkt sig. Aldrig som man vill att det ska bli. Så mitt nyårslöfte i år är att inte ha några nyårslöften!




Anonym

mhi mhi, ska strax uppdatera :D


2009-12-14
Neha

Det är 10 dagar, man räknar till just den dagen

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,