Fredag/ lördag natt.

tjingeling i natten. just nu sitter jag här och försöker koncentrera mig på min serie. det är inte mycket kvar nu. bara drygt ett avsnitt. men jag känner att jag egentligen inte har någon ork till det. känner mig alldeles för trött för det. men jag känner mig alldeles för pigg för att kunna sova. eller så kanske jag är alldeles för trött för att kunna sova. kan man vara för trött för att kunna sova? för jag känner mig alldeles slut, men när jag lägger mig ner och blundar så blir jag alldeles pigg igen. det är ett av livets mysterier antar jag.




Neha

Åhh, tack så mycket. Vad glad jag blir=)



Jag älskar att göra så med bilder, tycker det är så oerhört fint=)

R

Hej , jag hörde att du gillar att göra bloggdesigner till olika bloggar , jag undrar om du skulle kunna rädda min blogg för dens bedrövliga befintliga design ? :blush:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,