Friday

Hej alla. Idag är det helg igen. Just nu ligger jag nerbäddad under täcket och filten och tycker synd om mig själv igen. Det har visst börjat bli en vana. Jag hostar som en dåre och känner mig sjukare än någonsin. Har precis kikat klart en film som gick på fyran under kvällen. I still know what you did last summer. Har visserligen sett den ett par gånger redan och det är inte en av mina favoritfilmer. Men det fanns ingenting annat att se så då fick det bli den.

Fredagskvällen har spenderats framför tvn med Idol, glass, choklad och nötter. Och jag har bara en sak att säga. Tove! ♥ Hon måste vinna! Det är någonting med henne som gör henne så himla fantastisk. Och sen påminner hon på något sätt lite om Amanda Jenssen. Håller ni inte med eller har ni fått nån egen favorit?

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Vaknade någon gång efter 2 på förmiddagen efter att ha legat vaken större delen av natten. Läste en timme eller två, Twilight, innan jag somnade igen med migrän. Sen vaknade jag inte förren efter klockan fem när mamma ringde och väckte mig. Så jag har inte hunnit göra så mycket annat än att handla och laga mat.

Känner mig inte riktigt trött ännu så jag funderar på om jag ska orka slå igång en film eller läsa. Det återstår att se. Nu borsta tänderna.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,