Onsdag.

hello beautiful. jag har fortfarande ingen dator, så det lär inte bli många fler inlägg än det här förren jag får tillbaka den. lyckades sno till mig mammas dator, som hon lånat TILL MIG medans min är inskickad, från min lillebror. jag har inte ens fått komma i närheten av den här jäkla datorn på flera dagar. om han tar med sig båda datorerna till pappa så får han skylla sig själv, han har inte ensamrätt på den enda som funkar här! nej nej. den där jäkla ungen stör mig så mycket ibland.

förhoppningsvis så får jag tillbaka den snart... jag känner mig helt tom utan den.


egentligen skulle jag haft möte med skolan idag. men.. ja.. nej..


Gina

Hallå där, vad är ditt stöd till Rosa Bandet och Cancerfonden? Såg du galan och kan du själv sätta dig in i att leva med cancer vare sig du själv får det eller en anhörig? DET MÅSTE BEKÄMPAS, eller?



Ha en bra dag, kram

Helén

Hej Nathalie!



Det var länge sedan jag läste och kommenterade på din blogg. Det beror inte på ointresse utan på att jag bytt datorer en hel del (och jag har många!!) och ffa i sovrummet, där jag oftast läser bloggar och glömmer vilka bloggar jag lagt till i favoriter. Om adresserna till bloggar är svåra att komma ihåg eller byts, blir det svårt för oss teknikprylnördar. Så tänk på era bloggadresser om ni vill ha aktiva läsare!



Hoppas allt är bra i Kiruna! Har idag haft en Pite-bo på besök en vecka och tycker det är trist att Sverige är så långt på "höjden".



Ha gott



Helén i Skåne


2009-10-31
ida

Cool blogg! :)

Jessica

Vilken fin blogg du har! :) Hoppas att allt är bra med dig! Kram!

Nathalie

Helen, jag vet precis hur det kan vara. OCh ibland orkar man bara inte koncentrera sin på andras liv när man har alldeles för mycket med sitt eget liv..


2009-11-23
Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,