Söndag.

hejsan svejsan allihopa. den här dagen, en söndag i början av oktober (hör ni hur poetisk jag låter!), har varit alldeles för lång, känns det som. var tvungen att stiga upp riktigt tidigt i morse. okej, riktigt tidigtför mig i alla fall. redan någon gång strax efter 12. jag vet! jag känner mig helt förfärad  själv. så tidigt har jag inte kommit mig upp på flera veckor. kanske till och med månader. nåja, i vilket fall som helst så var det riktigt jobbigt att ta sig upp i morse eftersom jag inte kunde somna förren någon gång efter 4 i natt. låg och kollade en av mina favoritfilmer, hangman´s curse, som jag inte har sett på flera år. men det gjorde att den var ännu bättre än jag kommer ihåg att den var. tyvärr lyckades jag inte se klart hela filmen eftersom den började tokhacka när det var ca 10 minuter kvar tills den var slut. jag ägnade omkring 10 minuter åt att försöka få den att funka. men icke. så jag fick slå av och kolla gamla repriser av invasion istället.

nu märkte jag att jag helt har kommit ifrån ämnet igen. men i vilket fall som helst så slapp jag i alla fall ta ut doggsarna. yay. känns som att jag alltid måste gå med dom på morgonen. fast då har ju jag äran att ta med dom ut på deras kvällspromenad istället. vilket jag inte direkt ser fram emot med tanke på att det är nysnö ute vilket betyder att det är svinhalt. aj aj, hur ska det här gå?

idag har vi spenderat ett par timmar hos andreas, therese och barnen. det är ju kanelbulledagen idag och lova hade bakat goda´goda bullar som hon bjöd släkten på. sen delade hon ut inbjudningskort till hennes kalas. som är den 30nde mars nästa år. :}

just nu ligger jag och väntar på att det ska bli dags för doggsarna att gå ut på kvällspromenaden, det börjar väl bli dags snart. och efter det ska jag slöa hela kvällen framför tvn. det är ju supernatural i kväll.


´Therese

Helt underbar är den! :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,