Nothing goes to plan..

..its all a game of chance they say in wonderland.

ultraviolet, mcfly

hejsan svejsan allihopa. jag hade en sån udda, men väldigt mysig på något sätt, dröm i natt. i korta drag var jag tillbaka i london´london igen och besökte alla dom ställen jag inte hann med sist. jag träffade mcfly och sedan fick jag följa med dom och träffa drottningen istället för dougie, eftersom han inte fick på sig sin favoritklänning.

vi kan nog alla hålla med om att jag har sett transylvania - videon alldeles för många gånger.



jag har just varit ute i snöstormen med hundarna. jag tror att jag missbedömde mängden snö när jag bestämde mig för att gå igenon skogen trots att det är full vinter ute. så när vi väl kom ut på gångbanan var mina skor fyllda med snö. inte den bästa känslan kan jag ju tala om.

just nu ligger jag i sängen och lyssnar mcfly. som vanligt då. idag slog jag faktiskt, hör och häpna, igång just my luck. det albumet har jag inte lyssnat på år och dar då alla låtar redan finns på alla dom andra albumen.
ligger och funderar på vad jag ska göra av den här dagen. kanske kommer jag bara att ligga och slöa i sängen. kanske kommer jag att läsa lite. eller kanske hittar jag på något roligt. det återstår att se.


Matilda .

Jätte fin blogg (:

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,