I sing now for all of you..

..with no one to hold on to
for all of the broken hearts out there
waiting for someone to be near.

hold on, neverstore

hejsan svejsan allihopa. just nu sitter jag och pillar omkring lite i stil&kodmallarna samtidigt som jag lyssnar på neverstore. det känns som år och dar sedan jag lyssnade på älskade neverstore. och det är det väl kanske också. jag minns inte ens när jag lyssnade på dom sist. det kommer ju ut ett nytt album av dom snart. om det inte redan har kommit ut? jag håller inte riktigt koll längre på saker som jag vill ha eftersom jag ändå inte har några pengar att slösa.

jag har faktiskt nästan precis vaknat. somnade någon gång vid 8 / 9 tiden och har sovit ända sedan dess. det är ju inte så konstigt att jag inte kan sova under nätterna när jag sover under kvällarna istället.

tidigare under kvällen fick jag ett infall att baka en kladdkaka. jag hade inget recept, vet inte vars jag har gjort av det (?) så jag googlade fram ett recept och kakan vart sjukligt god! så där perfekt och kladdig. yummie. till och med lillebror åt av den, och han har bestämt sig för att aldrig äta någonting av det jag bakar. så jag antar att det är bra kritik?

sen hade jag ett riktigt mysigt samtal med reksi tidigare under dagen. jag har inte pratat med henne på alldeles för länge! hon är så lätt att prata med och man blir alltid så himla glad.

men nu känner jag att jag babblar på alldeles för mycket om alldeles för lite. så jag ska fortsätta med det jag höll på med innan jag började skriva. vilket betyder pilla i stil&kodmallar samtidigt som jag lyssnar på älskade älskade neverstore. jag insåg inte förren alldeles nyss hur mycket jag har saknat dom. tacka gud för jacob widen alltså.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,