In the silence of the city..

..smiles are washed away.


Silence of the city, McFLY.

Hej alla! Just nu ligger jag och läser Camey´s blogg och är så avundsjuk att jag håller på att dö över att hon har fått se McFLY´McFLY live så många gånger. Medans jag inte har fått se dom live så mycket som en enda gång. Vars är rättvisan här i världen? För om man tänker efter så borde det ju vara min tur snart? Eller hur? Nej, vissa människor bara hatar man att gilla, och Camey är en av dom. För även om jag inte gillar det så läser jag hennes blogg varje dag, och hon är en av mina favoritbloggare.

I dag är en sån här seg dag som man bara inte kan uppskatta eftersom man är så uttråkad. Jag har praktiskt taget legat framför datorn hela dagen och inte gjort någonting alls. Jag nyser, jag tycker synd om mig själv, jag lyssnar på McFLY och jag stirrar rakt ut i ingenting.
Idag är en sån här dag när man känner sig trött i hela kroppen och inte orkar göra någonting. Jag har varit på väg ner för att laga mat sen klockan 4. Och vad är klockan nu? Jo, den är kvart över 6.
Idag är en sån här dag när man bara vill krypa ner under täcket och sova bort hela dagen. Men man orkar liksom inte.

Nu ska jag antingen gå ner och äta någonting, eller så ligger jag kvar här en stund till..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,