Cause the hardest part of this is leaving you

Evening all. Först & främst; I AM STILL ALIVE! Jag har inte övergett er & jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Nu när vi fått dom minimala detaljerna avklarade kan vi gå vidare till något mer intressant.. Eller kanske inte. Har inte så värst mycket att säga just nu - det har ju inte hänt speciellt mycket den här sista veckan.

Jag har blivit sjuk - igen. Det är väl en sån årstid just nu antar jag. Så jag har mest legat under täcket & kikat på mina serier. Är klar med alla säsonger av Supernatural, & jag känner mig deppig. Jäkligt deppig faktiskt. VILL SE MER! Längtar tills det kommer nya avsnitt. Vad ska jag se nu, blir ju min fråga. Men förhoppningsvis så dyker dom sista två säsongerna av The L word upp i brevlådan i morgon, så det behöver ju inte betyda världens undergång..

Jag fick alldeles nyss en känsla av deja vu, & jag vet inte varför. Just nu ligger jag i vilket fall som helst & lyssnar på My chemical romance. Så jäkla underbara & fantastiska dom är.


Anyway, god natt.




Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist

Känns som att alla är sjuka nu :/

Jenny Halvardsson

Fin blogg! :)

Sannas Fotografi

Okej, vad bra :) Jorå det har varit toppen :)

Amanda

Vilken underbar blogg du har! :d



Sv: Tack ^^

keela

haha, det har du alldeles rätt i :) vilken fin blogg du har förresten:D:D

Maria svarar

Tack :D

HannaH

sv: haha nää precis, supernatural är awsume. Och grabbarna är jätte snygga!

Jenny Halvardsson

sv: taack! gör du? :D

Carro

Har du L Word s 6? Jag har alla andra men inte sista. Försökt få tag på den (vill köpa, inte ladda ner) men den tycks inte finnas i Sverige.

Frida l fplanting

Ah, Supernatural. Lovelovelove! Kan aldrig få nog av den serien :D



Gillar din bloggdesign, du har alltid så snygga bloggdesigner! måste bara fråga, vilken textstil har du i menyn, inte courier new som jag antar att du har till rubrikerna utan det under? :)

Carita

Hoppas du känner dig bättre snart! :)

Snygg design dessutom!

Anonym

fin blogg

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,