What's the worst that I can say? Things are better if I stay. So long and goodnight.

Evening all. Jag börjar faktiskt känna mig en aningen bättre, trots att jag misstänkte att jag var döende. Så jag hoppas att jag håller på att bli frisk nu, för jag vet inte hur länge till jag orkar med det här. Har praktiskt taget legat helt knocked out dom här senaste dagarna. Har knappt ens orkat stiga upp från sängen för att ta ut doggsarna.

I dag har jag inte gjort mycket alls. Ovanligt? Jag vaknade inte förren någon gång vid 12 - halv 1 tiden, till följd av att jag låg halvt vaken större delen av natten & tvångstittade på The Sarah Connor chronicle. Riktigt bra serie för övrigt. Låg kvar i sängen ett bra tag, orkade nog inte mig upp förren efter 1 tiden. Fick en trevlig överraskning, okej det var ingen överraskning eftersom jag väntat i två dagar nu, i brevlådan. Mina paket dök äntligen upp. Dom sista (säsong 4 & 5, har inte hittat säsong 6 ännu. har den kommit ut i sverige ännu ens?) två säsongerna av The L word. Så nu vart min dag räddad.


Nu går jag bara & väntar på att mitt andra paket ska komma, en silverring med latintext på, som möjligen kommer från Marc Jacobs. Could be fake, om man tänker på hur lite jag behövde betala. Men who cares, jag har aldrig vart en sån som bryr mig om dyra märken eller sånna saker. Förhoppningsvis får jag den tomorrow. Eller åtminstone innan helgen.

Har spenderat halva dagen i sängen framför tvn & min serie & andra halvan med att passa den där jäklars taxen när han sprungit upp & ner för trappen/ gå ut & kissa 20 gånger på en timmme. AGAIN! Det börjar bli en vana för honom att försöka driva en från vettet.

Nu börjar jag känna mig en aningen trött så jag ska nog kika klart avsnittet som jag håller på med, är väl en 20 minuter kvar & sen ska jag krypa ner under täcket. I morgon är en ny dag & förhoppningsvis så känner jag mig betydligt mycket piggare då.

Night på er.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,