Christina Grimmie.

Den här tjejen är helt otrolig! (jag hoppas att jag inte råkade sätta in två likadana videor nu, för jag kan inte se videorna när jag har lagt in dom på bloggen just nu av någon anledning)

 


martina

Skulle också vilja kunna sjunga så bra!! Kul att tjejen gör covers på lite martinamusiksmak ;)



sv; September is almost here! Tur att det är i början av september så de inte är i slutet de börjar, isåfall hade jag tagit livet av mig. haha!! :D

Johanna [s h o n a l i]

Hon vart sjukt duktig! :)

sv. Haha okej :) Jo, jag vill också se den, men har hört att den ska vara jättetråkig/dålig och det är ju lite synd...

Karin

Svar: Bra. :) Förstår inte hur de andra kan hålla kvar vid en och samma hela tiden. :P

Josefin

Oj, hon var verkligen super duktig (:

Therese

Ja, hon är verkligen sjukt duktig!

har lyssnat på hennes låtar hur många gånger som helst, haha :)

Louise

Hon är sjukt bra , har hört henne förut och varje gång man hör henne så blir man lika fascinerad :D



Härlig blogg du har :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,