The list.

Fyra jobb jag haft
Har inte haft något riktigt jobb, bara sommarjobb. På skolbiblioteket två år i rad.

Fyra filmer jag kan se om och om igen
Pearl Harbor.
Harry Potterfilmerna.
Avatar.
Mulan.

Fyra ställen jag bott på:
Kiruna.

Fyra TV-programm jag älskar att titta på

{som fortfarande går}
Supernatural.
Vampire Diaries.
True blood.
One Tree Hill.

{som inte går längre}
Buffy tvs.
The L word.
Hex.
Sex and the city.

Fyra platser jag har semestrat på
Flera olika platser i Sverige.
England, London.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
We heart it.
Google.
Blogg.se
Bloglovin´.

Fyra favorit-maträtter
Thainudlar.
Sallad.
Pasta.
Broccolipaj.

Fyra ställen jag vill vara på just nu
London.
Los Angeles.
Grekland.

Lånad av
Karin



Anna - Ensamstående mamma, hundägare & stolt vegetarian.

Nej, men uscha vad trist med din vovve.. Jag blir alldeles leedsen i hjärtat när jag läser det där, jag kan bara tänka mig hur tufft det måste vara.



Jo, det är en sheltie i min header, jag föder upp såna små lurvbollar, har 3 st och ska ta min första kull i november :)

Det finns inga bättre hundar, än shelties!

Gud, din blogg är så jävla snygg!

Det är nog den snyggaste jag sett..

Karin

Svar: Ja, det är en helt underbar film. Måste fråga en fråga som jag frågar alla som gillar Pearl Harbor. Vem gillar du mest, Danny eller Rafe? Hahaha. Får alltid samma svar.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,