The sun is in the sky and it is gonna be a glorious day,

Good morning, sunshine. Jag har precis tagit ut min Smalte på hans morgonpromenad. & det är inte varmt ute vill jag lova er! Vars tog det fina sommarvädret vägen som vi har fått ha i.. 2 dagar? Jag som hade hoppats på att sommaren skulle komma så här i Augusti eftersom vi inte haft någon sommar alls i år.. Nu such luck, it seems like.

Anyways. Jag känner mig onaturligt trött idag. Kanske för att jag knappt har sovit något i natt? Låg vaken till.. Tja, jag vill inte riktigt veta hur längre jag låg vaken.. Men let us say; TIDIGT!
Började ju på Dead Until Dark boken i går"kväll" & den är praktiskt taget omöjlig att lägga i från sig. Till slut fick jag tvinga mig själv att sätta undan den när jag knappt orkade hålla ögonen öppna.

I dag får vi finbesök har jag hört. Mormor, Christer, Anna, Oski samt släktmobbaren.. ehm.. jag menar Moa. Hon är inte så förtjust i släkten av någon anledning..? 
Varför dom ska komma & störa oss mitt i veckan vet jag inte.. ^_- Nejdå, det ska bli så mysigt så. Vi får nästan aldrig besök, det är alltid vi som får åka på besök.

Nu ska jag fortsätta lyssna lite musik samt läsa ett par sidor i boken. Jag lyssnar faktiskt på Good Charlotte, jag kan inte minnas när jag gjorde det sist.. Det måste vara år sedan.




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,