The list 002.

Du heter
Emma Nathalie.

Smeknamn
Nath, Natha, Nattis, Fiffa (den där sista av mamsen ^_-)

Låt som när du är ledsen sörjer till
Flera olika låtar men ALLTID någon låt av Mcfly!

Beroende av

Slösa pengar.


Vad tror folk om dig
I dunno, you tell me?


Stämmer det
 
-


Vad får du oftast komplimanger för
Min blogg.


Hur imponerar man på dig
Jag blir imponerad av folk som kan skriva en sån underbar låt att man får tårar i ögonen.

Brukar du skratta för dig själv
Absolutely, speciellt när jag läser en rolig bok eller ser en rolig film.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS
Test


Var bor du
Kiruna.


Trivs du där?
Ja a då. För det mesta. Det är mysigt här, speciellt på hösten.


Hur svarar du i mobilen

Ja? Vad?! Hallå?


Vem ringde du senast

Ringer aldrig till någon, avskyr att prata i telefon. Smsar hellre.


Vad sa den du senast pratade med i telefonen
I honestly dont remember!

Antal timmar sömn inatt
10 timmar om jag somnade vid 3 tiden.


Sov du ensam
Oh no, inte alls. Jag hade sällskap av Mr kudde.


Brukar du komma i tid

Nej.

Hur känner du dig nu
Uttråkad.

Vanligaste färg på dina kläder
Black.


Vad tycker du om dina fötter

Normala? Det är fötter liksom.


Vad saknar du
Mcfly! Flera år sedan dom kom ut med ett nytt album! Sen saknar jag hur enkelt allting var när man var liten..


Hade du en bra kväll igår

Oh yes, jag kollade Disney!


Favorit dryck på morgonen
Vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig
Mellan midnatt & 6 på morgonen.


Är du blyg
Ibland & ibland inte. Beror helt på vilket slags humör jag är på.

Sysslar du med någon idrott
Never! Avskyr allt som har med sport att göra!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet
Nej. Jag tror att man måste lära känna personen innan.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag
Pinka stående?

Är du nöjd med ditt liv
Ibland är jag det. & ibland inte.


Är du bortskämd
NO comments!

Vad gör du i morgon
Sover?


Vad är det värsta du vet
Plocka disk!


Har du bra vänner och äkta vänskap
Absolutely, om msn vänner räknas.


Du samlar på
Ringar, väskor, doftljus, böcker.

Vem ringer du när du är arg/ledsen
No one. Jag ligger hemma & lyssnar på någon Mcfly låt på repeate & tycker synd om mig själv.

När grät du senast
Gosh, det minns jag inte. Länge sen skulle jag tro.


Vad skulle du göra om du vann en miljon
Jag skulle ägna ett år till att åka jorden runt. Sen skulle jag köpa mig ett mysigt hus ute på landet samt öppna en liten bokhandel.


Vill du gifta dig
Möjligen. Det beror på om jag hittar någon som jag vill gifta mig med..

Vill du ha barn
Mest troligt. I framtiden.


Är du musikalisk
Not really. Jag svarar som Mariam, jag älskar musik, räknas det?


Vad dricker du helst när du är törstig
Vatten.

 

Bor dina föräldrar tillsammans
Yes, they sure do.

Har du någon gång gråtit dej till sömns
Ja, men det är flera år sedan.


Biter du på naglarna
Nej. Gjorde det när jag var liten, men inte nu längre.




Tessie

omg! jag säger också mr för vissa ord :O


2010-08-17
Frida l fplanting

SV: Okej. Jag har inte läst boken The Last Song men funderar på att kanske göra det sen, jag får se ;)



Ja, Stevie Rae är så mysig. Jo, kanske lite. Har faktiskt läst ut tredje boken nu, haha. Kan inte sluta läsa de ;)



Okej, men då ska jag ge mig på de böckerna sen också!

Funderar på att läsa boken Fallen Ängel/Fallen Angel. Har stött på den ett antal gånger och tycker den verkar intressant. Har du hört talas om den? :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,