Where are you christmas?

It´s sunday. Again. & andra advent dessutom. Nu ni, nu är det inte många veckor kvar till julafton. 19 dagar. Eller 18 rättare sagt. & i år måste jag faktiskt erkänna att jag har sett fram emot allt julstök & firande. Jag brukar inte göra det annars. Eller, inte dom här sista åren i vilket fall som helst. Isället har julen varit den tiden på året som jag hatade allra mest. Mest för att jag inte har varit speciellt social & kännt mig tvingad att spendera hela julafton med en hel drös människor - även fast det bara var min egen släkt. Men i år känns det annorlunda på något sätt. Jag ser fram emot att stiga upp på julaftonsmorgonen & göra mig anständig & vacker  ^_- samtidigt som jag kollar mysiga julfilmer på tv innan vi åker iväg & firar jul med släkten..




Tessie

Har fortfarande inte gjort klart julkort eller så T_T stressad

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,