VIPs only #3

Alltså, seriöst. Jag börjar bli så fruktansvärt less & irriterad & LESS på The wicked witch (bitch) of the west (eller The wicked bitch from hell som Tessie sa), även kallad..






月姫 Tsukii ♥

va ha hänt? ;O


2010-12-05 | http://tsukii.se

月姫 Tsukii ♥

va ha hänt? ;O


2010-12-05 | http://tsukii.se

Anna

Hoppas du inte menar den Je... som jag också känner. Inte så kul varken för henne eller David att läsa om de läser din blogg.

Är det pga "händelsen" igår? Jag har vetat sen länge att David inte vill ha fimer på sina barn på internet eftersom man måste lägga upp de på you tube först så de menade nog inget illa mot just dig.

Det är lite känsligt det där med andras barn på internet. Jag tex lägger sällan upp viggo och tove och om jag gör de är det nästan alltid med på en bild tillsammans med Oscar eller moa. Antes barm vågar jag typ inte lägga upp för jag vet inte vad han tycker om det.

Det jag försöker komma till är att de säkert inte menade ngt illa och att fler nog tycker som dem om just filmer på deras barn=)

Du behöver ju inte lägga upp denna kommentar om du inte vill.;P

Anna

Hon har väl aldrig varit dum mot dig? Tänkte när du skrev att du fått stå ut med saker alla dessa år. Eller har jag missta något?

Men det var iaf David som sa till mig att han inte ville ha filmer, inte jenny=)

Foton gick däremot bra.

Ja filmen på Moa är ok, såg ju när du filmade så hade sagt till annars=) På Oscar vet jag dock inte om jag vill ha filmer nu när han är äldre.




2010-12-05
月姫 Tsukii ♥

låter assurt ju :/ jo jag tänkte fråga efter lösenord till vips :D du kan skicka i en kommentar så låter jag bli att publicera den <3


2010-12-05 | http://tsukii.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,