we ran past strawberry fields and smelt the summertime..

hey ya´ll! just nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli nio så att jag kan ta ut doggsarna på deras kvällspromenad, för att sedan kunna gå & lägga mig under täcket. har ingen lust alls att gå ut i kylan, det är till & med ännu kallare idag än det var igår. minus tjugo. inte undra på att man håller på att dö här uppe i norrland. kiruna kan verkligen vara värsta helveteshålan om ni frågar mig.. men jag antar att man inte bara kan strunta i att ta ut dom, hur mycket man än vill.

idag har jag inte gjort mycket alls. jag vaknade någon gång vid halv tolv när mammsen ringde & gnällde över att babbalouie gick omkring & gnällde livet ur sig så det var bara att stiga upp & ta ut doggsarna på en morgonpink. dock orkade jag mig faktiskt inte upp förren någon gång precis efter tolv. & när jag ändå var uppe så tidigt, för klockan tolv är ju faktiskt tidigt för mig, så tänkte jag att jag kanske, kanske kan sova i natt om jag lyckas hålla mig vaken hela dagen. men tror ni jag gjorde det då? nej, för naturligtvis skulle ju jag & smalte gå upp & lägga oss under täcket igen eftersom det är så himla kallt. & där låg vi utslagna ända fram till klockan började närma sig fem.. lyckat hörrni, lyckat.

i går var vi förbi ante & therese för att träffa barnen. det är riktigt länge sedan jag träffade dom, & hjälp vad stor lilleman har hunnit bli! kan ni förstå att han faktiskt fyller ett helt år om bara ett par veckor!? själv har jag svårt att tänka på honom som något annat än en liten minibejbis. söting.

ikväll hade jag faktiskt tänkt fortsätta med twilightfilmerna. eftersom jag faktiskt orkade se klart twilight i går kväll så blir det new moon i kväll. mysig värre. kan inte tänka mig en bättre lördagskväll..


sen tänkte jag möjligen skriva in min londondagbok som jag skrev under tiden när jag var där i sommras, & publicera den här på bloggen. vad tror ni om det? skulle ni vilja läsa den?

nej nu måste jag börja avsluta här, klockan är redan nio & stackars malte går omkring med korsade ben & är helt grön i ansiktet, så jag får som för mig att han kanske skulle behöva gå ut & släppa en kvällspink. 

ni får ha en mysmysig kväll.  




Neha

haha okej^^

Vad gör du på dagarna då?=)

Tessie

kom till stockholm, här är det varmt :D

Eller ja, varmare än 20 minus iallafall.

och londondagok låter kul 8D

Karin

svar; hahah, det är det inte här! usch. vintern kan försvinna nu tycker jag.



åh, gott :)

Erika

sv: okej, nice :D



Snygg blogg, btw ;)

veronicah

SV: Tack ! :) Snällt sagt!;)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,