I don´t know why you´re leaving me, but I know you must have your reasons..

Guess what!? Jag missade såklart The black Donnellys i natt, vilket jag upptäckte alldeles nyss när jag loggade in på bloggen. Lyckat! Jag som hade sett fram emot att få se om serien eftersom jag missat ett x antal avsnitt när den gick förrut.. Vi får hoppas på bättre lycka nästa vecka. Så The black Donnellys alltså, nästa söndag klockan 03.00! Dont miss it, Nathalie! Det kanske är bäst att jag lägger in det i telefonen också. Dock vet jag inte hur mycket alla andra skulle uppskatta att telefonen börjar tjuta klockan 3, mitt i natten en söndags/ måndags natt.

Jag har precis kommit innanför ytterdörren, har precis tagit ut doggsarna på deras morgon/ förmiddagspromenad. Det som är så himla skönt med mina små skruttar är att dom faktiskt sover så länge som alla andra sover. Så man behöver definitivt inte stressa upp på morgonen. Dock kanske man, jag skulle behöva ta ut dom en aningen tidigare än jag brukar. För klockan 1/ 2 är kanske en aningen för sent.. Eller?

I dag har jag inte planerat in mycket alls. Skulle behöva åka & handla, det finns praktiskt taget ingenting här hemma. Det finns inte ens så att man kan äta frukost..

Ni får ha en fin fin dag, så hörs vi senare.




Erika

sv: Så lite så :)

& tack!



Allt bra då?

Neha

Hehe, då är det lite jobbigt ja men jag står ut^^



Hehe, min dag har varit bra:D

Neha

Ojdå, kanske ska handla då..

M

Haha, trodde ingen läste min blogg x_x vet du om man kan få nån slags läsar-räknare, haha du vet sånt som man kan se hur många som har läst ens blogg? på blogspot? :D


2010-01-26
Anonym

haha tack. skall försöka. ska också göra om min header, den som du ser är bara tillfälligt!


2010-01-26
Karin

svar; ja, det ska den. är överlycklig.

hah, vintern ska bort! har hört att det kommer snöa i morgon. usch.

Anonym

hihi neej. D: "ännu än gång" att jag VILL åka x_x


2010-01-27
Sara

Ja eller hur!:D

Kram Sara

www.thetwilightsaga.se

Neha

Hehe vad roligt:D



Jag har försökt läsa böckerna men klarar det inte. Får ingen ro

PinkNation

Gud vilken söt och annorlunda blogg du har :)


2010-02-03 | http://pinknation.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,