I´m glad i shared this with you.

Tjingeling alla. Hoppas ni har haft en fin onsdag. Man kan väl kanske säga att jag har undvikit bloggen nu dom här sista dagarna. Mest för att jag inte har orkat svara på era kommentarer. & av någon anledning så kan jag faktiskt inte skriva ett enda blogginlägg om jag vet att jag har massor av kommentarer som jag inte har svarat på.. Det känns så.. Taskigt. Hehe.

I dag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade någon gång precis efter 12 i morse. Men jag orkade mig inte upp förren precis efter klockan 1. Fram till dess låg jag & kollade klart filmen som jag började se i går kväll. Harry Potter and the goblet of fire. Det är min favoritdel i hela Harry Potter - serien . Både boken & filmen. Jag kan både se & läsa den hur många gången som helst, utan att bli less. 


Just nu sitter jag här vid köksborder & småkollar på gamla avsnitt av Simpsons på tv6, samtidigt som jag kollar runt lite på mina favoritbloggar. Har missat en hel del dom här sista dagarna..

 

Ha en fin kväll.




Erika

sv: åh okej, hoppas huvudvärken går över!

Här är allt helt okej, ganska trött dock ;p

Neha

Tråkigt att det känns så

Karin

svar: jo, allt som har och göra med mcfly är bäst; busted, son of dork, fightstar m.fl. gör du också det? kram :)

Anonym

läs informationen innan ni kommenterar!


2010-01-28
Karin

svar: inte? why not?

Karin

svar; haha, okej. men de är bra. plus att jag har hört att busted kanske ska slå ihop sig & göra en turné i år. vilket jag inte tänker missa. haha. :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,