Lovely.

Håller på & kikar The diary of Anne Frank. Den från 1959 med Millie Perkins. Den filmen är så underbar, vacker & sorglig.




Neha

Aldrig sett^^

M

Hahahah! Men du har rätt i att den är klockrent!! Vad gör du?


2010-01-31
Neha

Hehe okej, -20 räcker väl:P

julia

hej, hoppas att du haft en bra tisdag :)

PinkNation

Hej! Får jag fråga en liten sak som jag helt glömt bort?

Hur ser koden ut i din stilmall på bold text och underline? Så när du skriver med fet text så blir mellanrummet större mellan bokstäverna och när du skriver med underline så kommer det streckat under texten :) Hoppas du vill och har tid att svara ^^ KRAM!


2010-02-06 | http://pinknation.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,