Malte the tax

Har precis nominerat Malte the tax till Sveriges gulligaste husdjur- tävlingen som kanal 5 har anordnat.





Neha

Gud vad söt:D

F r i d a

Så fin blogg du har! älskar färgerna och att du tagit med fina McFly på den också, jag tycker mycket om de med :D Kram. :love:

Neha

Ja:D

Tack så mycket=)

F r i d a

Svar: Varsågod! Ja, underbara!

Åh, tack själv ^^ Kram.

Fotograf Annie

Vilken sötsak :)

Tessie

sv: Du kan låna den av mig, men du får hämta och lämna den själv, mohhahahhaa. xD

Karin

svar; haha. tack :)

julia

hej, hoppas du haft det bra idag =)

h

underbar bild!


2010-01-07 | http://halshammar.se

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,