And if you don't believe me, you never really knew us.

Först & främst så ber jag om ursäkt för alla svordommar det här inlägget kommer att innehålla!

Helvetes jäkla dator fanskap! Jag är så jäkla less på att den alltid ska bråka med mig. Jag vet att det är för att det är så varmt & allt sånt & då blir den mycket segare, men fan vad irriterande det är.

Idag har jag & mams varit upp på stan en sväng. Vi gick & fikade på cafe oscar en sväng. Sen gick vi även in på min favoritbutik [den asiatiska/ indiska butiken ni vet?] Köpte dock ingenting. Det är färdighandlat för min del. Slösar alldeles för mycket pengar. Pengar som jag inte ens har.. Life suck sometimes. Sen gick vi även ner en sväng på apoteket, behövde en ny ansiktstvätt. Den jag har funkar inte alls på min hud. Så jag provade något nytt. Det blev en rengöringsmousse från Demons and angels. Vi får väl se om den är något att ha..



Måste bara berätta hur olycklig min skruttegull är. Han vägrar äta & går bara omkring & kollar på allt & alla olyckligt. & dessutom tycker han inte om när någon går utanför dörren längre. Då gråter han & lägger sig vid dörren & väntar tills alla är hemma igen. Tycker så synd om honom. Jag tror han har blivit deprimerad, på riktigt. Babbalouie var hans bästaste vän & nu är han borta så Smalte har ingen att plåga längre..

Nu ska jag läsa lite grann innan det är sovdags. G´night.


Caroline

svar; yes, det är han. (:

klart du får! :d


2010-07-21 | http://luggsliten.se

josefine

Åh. Antingen eller är så roligt :)

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,