Party girl.

Förresten så skulle jag kika på youtube om Mcfly´s nya singel Party girl hade råkat komma ut dit ännu. Jag hittade en video, men när jag lyssnade på den så FANNS DET INGET MUSIK bara en jäkla bild! Jag blir så irriterad på såna människor som ska jäklas med folk. Fy skäms!


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,