I want the world to know how beautiful you are,

Hmm. Men alltså hörrni. Jag som kände mig så himla [otroligt] duktig i morse när jag hade svarat på alla era kommentarer [varenda en av alla 8 stycken! Det ni..], som jag försökt undvika i snart 2 veckor. & så loggar jag in nu på kvällen & hittar 20 000 kommentarer till.. Nja, inte riktigt. Men i alla fall så där en 8 - 10 stycken, vilket är mer än nog för att jag inte ska orka [läs idas] svara på dom idag. Eller någon annan dag under dom närmaste 2 - 3 veckorna.. ^_-

Nu över till något mer intressant [& något jag vet att ni alla har väntat på]; dagens Smalte-uppdatering! Men först lite background info till alla er nya läsare som jag har märkt smyger omkring här inne [välkommen förresten, vore roligt om ni hojtade till så jag vet vem ni är]; Smalte heter egentligen Malte, är 4 år & av rasen Tax. Han är en aningen galen [inte på det där gulliga & charmiga sättet som smälter allas hjärtan utan mer; hjälp jag vågar inte släppa min hund i närheten av den där galningen] & hans absoluta favoritnöje var [fram till för ca en vecka sedan] att plåga storebror Baloo [9 år & av rasen Shetland sheepdog.] genom att slita honom i öronen / pälsen samt tugga i hans lår. Efter att Baloo somnade in [förra veckan] efter en tids sjukdom har Malte varit deprimerad & försökt svälta sig själv..
However, dom här 2 senaste dagarna har han verkat mycket gladare. Han kommer & hälsar igen när man kommer ner på morgonen samt när man kommer hem & dessutom har han börjat tigga igen när man sitter & äter. [vilket jag personliget tycker verkar vara ett tecken på att han verkar må mycket bättre] I morse ville han till & med leka med sin läskiga, taggiga, orangea pipleksak.

Idag var jag & mams upp en sväng till mormor. Min Viggo´viggo [okej, nu låter jag en aningen egoistisk där med tanke på att jag faktiskt inte äger honom] har äntligen kommit hem. Det är sjukt länge sedan jag har träffat honom, & jag har saknat den där lilla solstrålen som inte gör annat än att sprida glädje omkring sig. [när han inte skriker på en det vill säga. eller slåss. då är han mindre trevlig.] Tove´tove var också där. Dock försökte jag hålla ett säkert avstånd mellan henne & mina kläder eftersom hon just hade ätit & ett av hennes större intressen förmodligen är att spy på kusin Nathalie. [precis som sin bror älskade att göra när han var yngre] Så jag nöjde mig med att titta på henne på avstånd.


Viggo & Tove [bilden knyckte jag från nsd familjeliv]




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,