Felsms.com

Lite natthumor. Glömde dock att publicera inlägget. ^_-

Till: Mig
Sms: Hjälp, jag skulle dra en smygare på bussen och jag sket ner mig, måste av vid station. Kan du snälla komma med ett par byxor. Berätta inte för någon!
Svar: Haha, oj det lät inte bra du, men du har nog skickat fel. Lycka till med att hitta ett par nya byxor!
Förklaring: Fick det här meddelandet av någon okänd som bor någon annastans i Sverige. Jag höll på att tappa glaset som jag höll i handen.

Till: Farmor
Sms: Hur ofta tar dina batterier slut i dildon?
Svar: Menar du den Einar har i örat?
Förklaring: Skickade klantigt nog till farmor som heter samma som min vän (Svea). Hon trodde jag menade Farfars hörapparat. Smset skulle till en kompis som köpte lika dildo samtidigt som mig och jag tycker mina batterier tar slut väldigt fort.

Till: Morsan
Sms: Jag hade sjukt het sex dröm om din syster i natt ;)  Det skulle man ju vilja prova irl, har hon nån kille? ;))
Svar: Pratar du om Karin? Men det vet du väl att hon är gift med Lennart
Förklaring: Blev lite fel när jag skulle jävlas med en polare som är lite överkänslig när det gäller hans syster. Sms:et landade hos min lätt förvirrade mor...

Till: Svärmor
Sms: Fan va det kliar i skitan. Jag blir galen.
Svar: Det förstår jag att du blir. Man kan fast det låter märkligt smörja in med filmjölk. det kan ändra PH värdet och ta bort evetuell klåda.
Förklaring: Skulle skicka till min fru men råkade av någon anledning skicka till hennes mamma. Senare den kvällen skulle vi till dem och äta middag. Birgitta som svärmor heter fråga viskande om jag prövade hennes råd.

Till: Pappa
Sms: Pussade du mig på dicken innan du stack till jobbet i morse eller drömde jag?
Svar: Det vet du att jag inte gjorde och jag hoppas att du inte drömde det. Sov Malin över i natt eller?
Förklaring: Ja hon sov över och det var till henne smset skulle till. Malin blev lite småsur när jag berättade för henne. Hon vill inte att farsan skall veta om att hon brukar pussa på den på mornarna



Denise

Tack så mycket! Tyckte själv det vart asballt! :) Fan vad snygg blogg du har btw !

Frida l fplanting

Hahaha! nu fick jag mig ett riktigt gott skratt ;D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,