bubblewrappedheart.se

Från & med nu kommer ni alltså att hitta mig på bubblewrappedheart.se, men det går naturligtvis att fortfarande skriva in min gamla adress, ni kommer att komma fram i vilket fall.

Namnet bubblewrappedheart valde jag med omsorg, satt länge & funderade på olika namn, men kom till slut alltså fram till att det är perfekt för mig. Jag lät mig inspireras av Mcfly & deras låt Bubblewrap. Ville verkligen ha någonting som är relaterat till deras musik eftersom, som ni vet, så betyder deras musik allt för mig.

 

Domänen köpte jag av loopia.se.

Det funkar dock inte helt ännu. Men som sagt var så kan det ta ett tag innan det funkar som det ska.




Felicia

AS FIN DESIGN!


2010-06-23 | http://efji.blogg.se/

Karin

Svar: Ja, men det var ju bra. :)



Även om jag bor strax utanför Göteborg så skulle jag inte bli förvånad om du får sol fortare än mig ;)

Mariélle

Jag ser ju domännamnet nu , ser skitbra ut :-D Älskar den här låten, den är så jäkla bra!



Okej, jag förstår att det är krångligt, men du är himla snäll som hjälper en på vägen :-D

Jag har ordnat det där med inläggen, så det är grönt nu!

Javisst, det kan jag jättegärna göra! Vill du att jag ska kopiera den bara och klistra in i ett mail? Skicka gärna din adress när du har tid! :-)



Ah, låter mys :-) Gott med grillat! Själv ska jag till Luleå där min pojkvän bor, vi ska åka ut med båt till en ö med några av hans kompisar. Tror det blir awesome :-D Kram!

Felicia

svar: så lite så! :)

Ja, Dyland är helt underbar. Gillar inte riktigt Kelly jag heller :/


2010-06-23 | http://efji.blogg.se/

Karin

Svar: Haha, kanske det. Vi har kvällssol nu. :D Det är riktigt varmt.



Älskar ditt nya domänen och designen. :D



Har gjort något knepigt med min design igen. Men den här gången ska jag allt hitta felet.

Sannas Fotografi

Okej :) Jo men orange skinn har jag om du skulle vilja ha det :) Men det är bara att du funderar på vad som passar dig och hör av dig sen när du vet! Brukar ta sin tid innan man hittat en modell man vill ha, om du hittar någon bild på nätet över någon flätning du vill ha så kan du skicka den och så ska vi se om det går att ordna :)



Glad midsommar förresten!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,