a dream is a wish that you make all alone.

Good evening boys & girls. Jag har inte varit speciellt närvarande här på bloggen idag, jag vet. Har trixat lite med designen, som för övrigt är helt klar nu, men mer än så har det inte blivit. Har inte ens orkat svara på era kommentarer ännu. Men det kommer, jag lovar.

Mitt msn kom ju igång igen igår, tack gode gud för det. Vet inte vad jag hade tagit mig till om det hade varit otillgängligt i flera dagar. Tydligen så hade det något med våran brandvägg att göra, eller hur det nu var. I alla fall så var det hemma hos oss som man inte kunde logga in på msn. Så det var ju någonting som blockerade. Skulle vara roligt att veta vad. Well, nu funkar det i alla fall, bäst att inte gnälla.

I dag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade någon gång vid 12 tror jag när mams ringde & väckte mig. Dock blev jag kvar i sängen fram till någon gång efter 1 - halv 2. Hade sån huvudvärk när jag vaknade, antagligen för att jag knappt sovit i natt. Låg fortfarande vaken klockan 6 i morse när paps åkte till jobbet. Så går det när man sover hela kvällen för att man har migrän.

För övrigt så såg jag The wolfman & Tinkerbell and the lost treasure i går. The wolfman var faktiskt bra, inte jättebra men bra. Helt klart sevärd. & Tinkerbell var ju bara så otroligt söt. Som ni vet så älskar jag ju Disney. ♥




Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,