Centrera tid & datum under inläggen alt. 1


{klickbar bild}

För att centrera datum & tid under inläggen lättast gör du det i stilmallen. Utseendet på stilmallen kan variera beroende på vilken stilmall du valde att använda dig av.

Men det är alltså Entrymeta du ska leta upp i stilmallen. Leta upp Text-align i kodstycket & ändra så att det står Text-align: center; (alt. lägg till den raden om den saknas) precis som det är här ovan på bilden.

Sen var det klart. Enkelt va?


Mariélle

Hej på Dig, igen! :-$

Har försökt få det och funka, men det går inge vidare med att få tid och datum i mitten. Men jag antar att jag är för dålig på att förstå..haha! Hoppas jag fattar det andra du kommer att förklara!

Kraam!

Mariélle

Hej igen! Sry om jag skriver till dig hela tiden då jag får problem :-$ Jag har varit lite putt för att det inte går så bra med min blogg, som du säkert märkt på vissa inlägg :-P hehe.

Har försökt centrera tid och datum men det går inte trots dina superbra tip! :-/

Nu har jag upptäckt ett annat problem. Alla mina inlägg (utom det nyskrivna) har försvunnet :-/ Antar att jag tagit bort nån kod i stilmallen, för såhär såg det ut och det ser ut som det saknas nått : <div> class="navheader">senaste inläggen><div/>

<ul>



tänkte om du kunde kolla i din kodmall och kolla om det är nått som saknas? Tack på förhand! kraaam!

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,