cuz' whose to worry if our hearts get torn.

Hey and good evening y´all. Jag har varit lite off dom här senaste dagarna, jag vet. Men jag har inte mått så bra, har haft migrän i flera dagar nu. & dessutom har jag haft lite ångest & panik nu när det är studenttider. I går skulle jag ha tagit studenten OM jag inte hade hoppat av skolan. Ångrar mig verkligen en aningen när jag ser alla mysiga vimmelbilder på kiruna.cc. Men men, det är inget att ångra, jag hade ändå aldrig klarat av tre hela år på gymnasiet.

I dag har vi haft fullt upp hela dagen känns det som. Vaknade vid 12 - 1 tiden, & då var det bara att hoppa i kläderna & göra sig anständig, okej, så anständig som man kan bli innan vi skulle fara i väg till kyrkan på Toves dop som började klockan 3. Det var mysigt.
Vi kom hem någongång vid klockan 5 & då hade jag sån huvudvärk att jag höll på att avlida. & inga migräntabletter hittade jag. Hann inte vila heller eftersom vi skulle åka & hämta mat från Thai & La guna klockan7. & innan dess skulle vi dessutom hinna åka förbi OK & hämta lite godis. Efter maten var jag tvungen att gå & vila en stund, mitt stackars huvud mådde inte bra. & dessutom mådde jag illa. Det var nog däremot pga att jag hade ätit MASSOR. Vaknade alldeles nyss & tog ut doggsarna på deras kvällis. Nu ska jag äta lite godis & kolla lite Disney.

Det vart ett rätt kort inlägg i kväll känns det som men jag lovar att ta igen det sen när jag mår lite bättre.

g´night.


▲ p i n k n a t i o n . s e

Sv; Jarå ^^ Skickar i emailfältet.


2010-06-13 | http://pinknation.se

M

lever du?=(


2010-06-15
Karin

Svar: Anastasia, såklart! :D Din?

Ziggy

Fin blogg! =)

Karin

Svar: Aha, okej. Teckande filmer är underbara. :D

Sannas fotografi

Tack :) Jo jag gör efter beställning, får alla välja helt fritt vilken färg och modell dom vill ha och självklart komma med önskemål om helt nya modeller.

Amanda

Sv; Åh, gör du inte? :) Jag äääälskar serien! Men sista säsongen var inte lika bra som de andra 3 dock.. ;P Haha, nej såklart alla inte kan tycka lika, hur kul vore det ;D

Mariélle

Hej Nat! Hoppas du mår bra?

Jag har en liten fundering, och tänkte fråga dig du som kan! :-)

Håller på och göra om bloggen...rätt mycket. Och det är verkligen pain in the ass när dt inte blir riktigt som man vill ^^ Jag tänkte höra om du skulle kunna tala om hur man gör länkarna tjockare vid mouseover? Och hur jag flyttar tid och datum till mitten och kanske lägger tid en liiiten klockan före tid osv? Tack på förhand. <3

/mariélle

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,