..

Gah, jag är så frustrerad! Jag har köpt ett domännamn nu under kvällen med jag får det baske mig inte att funka. Vet inte ens hur jag ska göra.


Mariélle

Oh no! :-/ Hur kommer det sig att det inte funkar? Nu kanske jag låter lite knäpp, men jag trodde du aldrig hade problem med bloggen osv, för du är så duktig! :-)



Jag tänkte fråga dig om två saker till ang. bloggdesign om det är okey? :-P

Det är det där med menyn, jag får verkligen inte nått mellanrum...Och dina beskrivningar är mycket enklare och lättare att förstå! Sedan är den en sak till. Det spelar ingen roll nu om tid och datum inte är i mitten som jag ville ha det, för jag får inte till det, men jag tänkte om det går och fixa på nått sätt att det står (vid tid och datum) vilken kategori jag har skrivit i så att alla som läser kan se det i inlägget. förstår du hur jag menar? :-)



Btw, har du några roliga planer för midsommar?! :-D Ha det bra! Kjaaam.

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,