& everything i feel for you i wrote down on one piece of paper.

Good morning. Eller bara Morning kanske, kan inte direkt påstå att den är speciellt good. Paps alarmklocka har varit igång i, ja, minst en & en halv timme & det är ingen som orkar slå av den. Så jag har varit vaken sen dess. Alldeles för tidigt att vakna på en söndag om ni frågar mig. Alldeles för tidigt att vakna NÅGON dag.

Nu hade jag planerat att kika någon mysig film, möjligen Disney, men mitt VLC strular med mig. (Eftersom min dvdspelare har gett upp så får jag kolla alla mina filmer på datorn i stället) Den vägrar starta filmen OM den inte hamnar på menyn direkt annars kan jag få sitta & kika på varningstexterna i flera timmar om jag inte slår av filmen igen..

Kommentarer svaras på later. & sen ska jag skriva ett & annat önskat inlägg. Ett hjälpinlägg för hur man lägger in bilder framför tiden & datumet, samt hur man får mellanrum mellan menyn & inläggen åt Marielle & en lista över alla mina serier som jag har i bokhyllan åt Mariam {låst}.


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,