Good morning sunshine.

Jag skäms nästan över att säga det men jag har precis vaknat. Som tur var så har mams redan tagit ut doggsarna så jag kan ligga & dra mig hur länge jag än vill.. Dock känner jag att det börjar bli dags att stiga upp, ska hinna duscha & fixa hår & smink innan paps kommer hem med maten, pizza från Bagarbertas. För sen när mams kommer hem från mötet ska vi nämligen springa en sväng på stan..


Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,