På Aftonbladet.se idag.



Terroristledaren Osama Bin Laden flyger första klass med British Airways.

I alla fall enligt flygbolagets egen personaltidning LHR News.

Tidningens huvudstory handlar om en ny typ av boardingkort som passagerarna har i sina Iphones.

På en förstorad bild kan läsarna se just ett sådant boardingkort – som är utställt till en ”Bin Laden, Osama”.


”Ett misstag”

Det är oklart exakt hur al-Qaidaledarens namn hamnade på boardingkortet i personaltidningen. Antingen har redaktionen dålig humor, eller så är det någon som vill ställa till det för flygbolaget.

– Det har skett ett misstag i den här interna publikationen och vi arbetar för att ta reda på hur det har gått till, säger en talesperson för LHR News till ABC News.


Stort benutrymme

Hur som helst som helst verkar den internationellt efterlyste terroristledaren tycka om att resa i stil eftersom han valt en förstaklassbiljett.

Destination? Washington.

Att Bin Laden har en förkärlek för flygplan visste vi redan, men det är tydligen inte första gången han flyger med British Airways. Den skarpsynte observerar att boardingkortet har ett så kallat frequent flier-nummer, som en av bolagets stamkunder.


Text lånad från; Aftonbladet




cathrine larsen

elsker designet! :d

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,