Everyday feels like a monday.

Först & främst, Karin, jag kommer inte in på min hotmailinkorg av någon anledning så jag kan inte skriva dig ett mejl. Hörde med mams om hon kommer in på sin & det gjorde hon så jag tänkte att det kanske var min dator som bråkade igen men så var inte fallet. För när jag startat om den kunde jag inte logga in på msn alls eftersom "tjänsten inte är tillgänglig för tillfället". Så det är väl antagligen där felet ligger. För att svara på din fråga; Jag hjälper dig såklart med att hitta felet på din blogg! Skriver dig ett mejl så fort jag kan logga in.

Jag är sjukt trött idag, antagligen för att någon, vi nämer inga namn *host host paps* lät sin klocka ringa hela morgonen så att jag blev klarvaken & inte kunde somna om sen. För övrigt så är det en riktig mysdag idag, regnet bara faller ner & det låter även som att det åskar. Jag älskar regn & åska.


Karin

Taack, så mycket! Hoppas det händer snart. :D

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,