And she tried to survive, living her life on her own..

Hey all. Idag har jag inte gjort mycket alls. Somnade någon gång precis före klockan 12 i går kväll, & som ni kanske vet så var jag ju vaken & pigg redan innan klockan 8 i morse. 7.30 närmnare bestämmt. Jag låg & försökte somna om i nästan över en timme, men som sagt var så var jag ju redan pigg & kände mig helt utvilad. Så jag bestämde mig för att fortsätta kika min serie som jag började med för nån dag sedan. Familjen Macahan. Jag brukade älska den serien, men det är så otroligt många år sedan jag såg den sist så jag var bara tvungen att se den igen. & visst är den fortfarande bra. Men det finns en liten liten grej som jag fortfarande stör mig på. I pilotavsnittet så heter ju en av hennes söner Seth, men sen i det andra avsnittet har dom helt plötsligt ändrat hans namn till Luke. Varför liksom? Man blir ju bara förvirrad.. Men strunt samma egentligen. Det är ju ett I - landsproblem om nått.

Låg vaken fram till 10 - halv 11 & kikade serien, sen var jag tvungen att slå av. Jag var så trött & befann mig någonstans mellan verklighet & dröm. Somnade praktiskt taget direkt jag slog av, & sov ända fram tills mams ringde någon gång vid 12 - halv 1 kanske. Låg kvar i sängen fram till 1 & sen var det bara att stiga upp.

Det känns att det börjar bli vår. Varenda dag i nästan/ över (?) en vecka när jag tagit ut doggsarna på deras morgonpromenad har det varit soligt. Även om det nu inte är speciellt varm så känns det ändå mysigt & man känner att det snart är sommar. Vintern har varit jättejättejättelång i år & jag orkar knappt vänta längre på värmen..

Det är så typiskt att lillebror har gått & fått något som liknar ögoninfektion. (Han ser ut som en vampyr, kan jag lova er.) För då vågar man ju inte åka & hälsa på bebisen. Men det känns inte roligt alls. Varken jag eller mams har ju fått träffa lillraringen ännu. Jag längtar längtar längtar tills dom har vart till läkaren med honom så vi får veta om det är ögoninfektion eller inte, & är det inte det så kanske vi kan åka dit & träffa henne i helg.
& snart kommer det ju en till bebis också. På fredag om han/ hon kommer som beräknat. Denna gången är det moster Anna som ska bli tvåbarnsmamma. Jag har gått & undrat på vad Oscar sa när Viggo fick sin bebis innan han fick sin..

Nej nu ska jag minsann sluta babbla på, det vart ett långt inlägg idag. Jag ber om ursäkt till den som orkat läsa hela inlägget. Nu blir det serie & Oreos (kakorna). & sen efter det lär det nog bli sängen.

Good night & sweet dreams.




Lina

aha :D tack så mkt ;D hihi det va ju inte så svårt. men det är inte så lätt inte vet hur man gör hihi :) hur äre med dej då? :P

Att tänka på innan du kommenterar


Allmänt
Din kommentar granskas innan den publiceras.
Kom ihåg att ditt ip - nummer loggas.
Har du ingen blogg så svarar jag här.

Design
Jag svarar inte på frågor om hur jag gör mina designer.
Övriga designfrågor skickas till min mejl.
Jag tar emot beställningar av designer. Kontakta mig för mer info.

Jag vill inte ha
Kommentarer om någon gratissida.
Reklam för din blogg, tävlingar, frågestunder osv.

Publiceras inte
Kommentarer som innehåller personligt påhopp. Kommentarer som innehåller något stötande.
Kommentarer som innehåller något rasistiskt.



Xx Nathalie






Namn, Mail, Blogg,